اخبار تیم پرسپولیس



اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در کارگاه آموزشی ضد دوپینگ

 
 

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در کارگاه آموزشی ضد دوپینگ شرکت خواهند کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین صبح امروز خود، در کارگاه آموزشی ضد دوپینگ شرکت می‌کنند.

این کارگاه که در مجموعه ورزشی درفشی‌فر برگزار خواهد شد به درخواست کادر پزشکی پرسپولیس، توسط کمیته آموزش و ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

طبق اعلام کادر پزشکی پرسپولیس این کارگاه آموزشی توسط خانم دکتر هراتیان و آقای دکتر سیف برگزار خواهد شد و هدف از آن آشنایی بیشتر اعضای تیم با مسائل روز ضد دوپینگ و حساسیت‌های موجود در این حوزه است.

گفتنی است؛ یکی از مهمترین تهدیدها برای ورزشکاران، آلوده شدن آنها به موارد دوپینگ بدون اطلاع و به شکل غیره مستقیم است.

دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

دایی: هیچ بازیکنی از پرسپولیس جدا نمی‌شود


  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخلاف شایعات منتشره ما در نیم فصل هیچ بازیکنی را از دست نخواهیم داد.


 علی دایی در گفت‌وگو با فارس درباره شایعاتی مبنی بر جدایی برخی بازیکنان در نیم فصل از پرسپولیس گفت: ما در نیم فصل علی‌رغم حرف و حدیث‌ها بازیکن از دست نمی‌دهیم. تغییرات داریم و بازیکن برای تقویت تیم می‌گیریم اما بازیکنی از دست نمی‌دهیم تا انشاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد بازی تیم ملی ایران و تایلند هم عنوان کرد: ما بازیکنان سطح بالا و خوبی داریم. بعید می‌دانم در بازی با تایلند مشکلی داشته باشیم و انشاءالله باید با یک برنامه‌ریزی خوب برای جام جهانی فکر کنیم. بالاخره هر تیمی که می‌خواهد موفق شود نیاز به برنامه‌ریزی دارد و ما بعد از جام جهانی تا الان هیچ برنامه‌ای نداشتیم و این خوب نیست.

سرمربی قرمزپوشان در مورد حضور دو رگه‌ها در فوتبال ایران نیز گفت: به نظر من هر ایرانی هر کسی که می‌خواهد باشد در هر گوشه از دنیا اگر یک رگش ایرانی باشد و بتواند به تیم ملی کمک کند باید از او استفاده شود اما هرگز نباید لیگ خودمان نادیده گرفته شود باید از آنهایی که بهتر هستند در این زمینه استفاده شود که خوشبختانه تا الان بازیکنانی مثل قوچان‌نژاد و دژاگه خوب جواب دادند و امیدوارم بقیه نیز همین طور باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

تمرین دوشنبه سرخپوشان برگزار شد

 
 

تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را از صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز سرخپوشان به کار با توپ، سپک تاکرا و برنامه‌های تمرینی و تاکتیکی دیگر اختصاص داشت. دروازه‌بان‌ها هم تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر بهزاد غلامپور دنبال کردند. در این تمرین غیر از هشت ملی‌پوش حاضر در تیم‌های ملی بزرگسالان و 22 سال، سایر بازیکنان حضور داشتند.

کریم باقری که دوره‌های مربیگری را پشت سر می‌گذارد، سعید شیرینی که برای انجام امور مربوط به تیم رفته بود و محمد پنجعلی، غایبان تمرین بودند.

مجتبی محرمی هم به روال چند تمرین اخیر حاضر بود و با پوشیدن لباس ورزشی تمرین سبکی انجام داد.

پیش از شروع تمرین امروز، دوربین 90 که برای برنامه امشب برنامه ضبط می‌کرد نیز حاضر بود و با علی دایی و دستیارانش گفتگوهایی انجام داد.

بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین در کارگان آموزشی ضد دوپینگ شرکت کردند و برای این کارگاه پارچه نوشته‌ای از سوی باشگاه آماده شده بود که روی آن نوشته شده بود: «به دوپینگ می‌گوییم؛ نه».

دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

پنجشنبه؛ جلسه هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس - داماش گیلان

 
 

نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان روز پنجشنبه برگزار می‌شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی پیش از بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) ساعت 11 صبح روز پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه 1392 در سالن کنفرانس سازمان لیگ با حضور سرپرستان دو تیم، نمایندگان؛ هیات فوتبال، فدراسیون فوتبال و مسوولان برگزاری این مسابقه برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و دامادش گیلان از ساعت 18 روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

پنج گل در جدال پرسپولیس و ذوب آهن در غیاب 9 ملی پوش پرسپولیس

 
 

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل ذوب آهن بدون 9 ملی پوش با نتیجه سه بر دو بازی را به تیم اصلی ذوب آهن واگذار کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس علی دایی با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برتر و حضور 9 ملی پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی بزرگسالان و امید یک بازی تدارکاتی مقابل ذوب آهن را در دستور کار قرار داد که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر دو به نفع تیم ذوب آهن خاتمه یافت.

پرسپولیس در این بازی 9 بازیکن ملی پوش و علیرضا حقیقی را در اختیار نداشت اما تیم ذوب آهن بازیکنان اصلی خود را به میدان فرستاده بود.

هادی نوروزی در دقیقه 19 از روی ضربه ایستگاهی و عباس زاده در دقیقه 85 گل های تیم پرسپولیس را به ثمر رساندند و قاسم حدادی فر ، روح الله عرب و احسان پهلوان در دقیقه 15 ، 42 و 81 برای تیم ذوب آهن گلزنی کردند.

علی دایی در نیمه اول از نیلسون ، نورمحمدی ، علی عسگر ، میثم حسینی ، بنگر ، دهنوی ، حقیقی ، نوروزی ، کفش گری ، رضایی و سیدصالحی در ترکیب اصلی استفاده کرد و در نیمه دوم رضا محمدی ، مارکو سپانوویچ و عباس زاده به جای نیلسون ، دهنوی و سیدصالحی به میدان رفتند. ضمن اینکه امیر عابدزاده در دقیقه 78 بازی به جای رضا محمدی به میدان رفت.

تیم ذوب آهن نیز از میلان ، حیدری ، محمد ، حدادی فر ، زنیدپور ، رجب زاده ، صلصالی ، تامینی ، کردجهان ، بیاتی نیا و روح الله عرب در ترکیب اصلی بهره برد.

در این بازی محسن بنگر که در دقیقه 40 بازی کارت زرد دریافت کرده بود به دلیل بحث لفظی با بهادرانی مدافع ذوب آهن از زمین بازی اخراج شد در حالی که مدافع ذوب آهن به خبرنگاران اعلام کرد در حال شوخی با بنگر بوده و داور موضوع را جدی گرفته است.

علی دایی در این بازی در کنار خط طولی بازیکنان را هدایت می کرد و نکاتی را به آنها گوشزد می کرد . دایی پس از بازی درباره مسائل روز فوتبال به ویژه ماجراهای محسن قهرمانی و مباحث مطرح شده به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

قبل از شروع بازی نیز حدادی فر ، علیرضا محمد  ،سپهر حیدری ، رجب زاده ، زنیدپور و برخی دیگر از بازیکنان ذوب آهن به سمت دایی رفته و از سرمربی پرسپولیس رخصت گرفتند.

علی دایی دقایقی نیز با لوکا بوناچیچ و دستیارانش به گفتگو پرداخت. این بازی در حضور نزدیک به 80 هوادار برگزار شد و برخی از مربیانی که در کلاس مربی گری A شرکت کرده بودند نیز این دیدار تدارکاتی را از نزدیک تماشا کردند.

کریم باقری به دلیل حضور در کلاس مربی گری غایب بود و علیرضا حقیقی به خاطر سفر به کازان در ورزشگاه درفشی فر حضور نداشت.

پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

رویانیان و آذری امروز در مجموعه درفشی‌فر


مدیرعامل دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن امروز از نزدیک نظاره‌گر بازی دوستانه دو تیم خواهند بود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان که در بازی‌های رسمی در ورزشگاه حضور پیدا نمی‌کند، امروز در جریان مصاف دوستانه دو تیم پرسپولیس- ذوب‌آهن در ورزشگاه درفشی‌فر حضورخواهد داشت و پذیرای
سعید آذری همتای اصفهانی خود خواهد بود.

کادرفنی پرسپولیس در بازی امروز با توجه به غیبت 9 بازیکن خود، بیشتر به ارزیابی نفراتی خواهد پرداخت که کمتر فرصت بازی داشته‌اند.

چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

قاسمی وعباس زاده به تمرینات برگشتند

 
 

فرشاد قاسمی و محمد عباس‌زاده روز سه شنبه به جریان تمرینات پرسپولیس برگشتند.


کادر پزشکی پرسپولیس در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام کردند، برنامه‌ریزی شده بود که عباس‌زاده برای سونوگرافی اعزام شود اما دیروز پس از معاینات و اعلام آمادگی، تمرین کرد.

فرشاد قاسمی هم دیروز دویدن را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مصدوم ما مهرداد پولادی است که در واقع دیگر مصدومیت ندارد و باید مراحل بدنسازی را پشت سر بگذارد تا زمانیکه آماده بازگشت به میادین شود.

چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

گزارش روزنامه پرتیراژ فولیا دسائوپائولو از نیلسون و پرسپولیس


روزنامه فولیا دسائوپائولو اقدام به انتشار گزارشی از حضور نیلسون در فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس کرده است.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روزنامه برزیلی فولیا دسائوپائولو که پرتیراژترین روزنامه منطقه آمریکای جنوبی خوانده می شود در یکی از شماره های اخیر خود، به انتشار گزارشی از باشگاه پرسپولیس و نیلسون جونیور پرداخته است.

خبرنگار این روزنامه که پیش از این با حضور در باشگاه پرسپولیس با بعضی مقام های باشگاه پرسپولیس نیز گفتگویی داشته است، در بخش ابتدایی مطلب خود، آورده است: نیلسون دروازه‌بان با سابقه ای است  که تجربه حضور در فوتبال حرفه ای برزیل و پرتغال دارد و این سوال مطرح می شود که او با آن سابقه چگونه ممکن است در لیگ ایران بازی کند.

وی که گفتگوی مفصلی هم با نیلسون داشت، در ادامه می آورد: وقتی قرار بود نیلسون به تهران بیاید، بسیاری از دوستانش به او می گفتند تو دیوانه ای که
 می خواهی این کار را انجام بدهی و آینده خودت را به خطر می اندازی، اما نیلسون با تشویق و حمایت همسرش که روزنامه نگار است، این کار را انجام داد. نیلسون خودش می گوید: " وقتی اولین بار به ایران آمدم به خاطر مشکل ویزا در فرودگاه به مشکل خوردم. در آنجا مامور فرودگاه از من پرسید، چرا به ایران آمده ام و من گفتم که قرار است برای پرسپولیس بازی کنم ولی این مساله برای او غیرقابل باور بود."

 نیلسون در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است و یکی از مسئولان باشگاه درباره او می گفت: او جدای از اینکه دروازه بان خوبی است، آدم خوبی هم هست. نگارنده مطلب در ادامه به توضیح درباره پرسپولیس پرداخته ونوشته است: پرسپولیس یکی از بزرگترین تیمهای فوتبال آسیا است و می گویند 30 میلیون هوادار دارد که بیش از 2/1 میلیون نفر آنها ثبت شده اند (آمار رسمی هواداران ثبت شده پرسپولیس در حال حاضر بیش از 3/1 میلیون نفر است.) حریف اصلی این تیم، استقلال است که در این بازی صد هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر می شوند و بازیکنان معروفی مانند علی کریمی که در بایرن مونیخ بازی می کردند از این تیم بودند. علی دایی هم که در بایرن مونیخ بازی کرد، وطبق آمار فیفا با 109 گل ملی، بالاتر از پوشکاش با 84 گل و پله با 77 گل قرار دارد و رکوردار است، بازیکن پرسپولیس بود که اکنون سرمربیگری آن را بر عهده دارد.

نیلسون می گوید: " اینجا اوضاع خیلی خوب است و بازیکنان ایرانی قابلیت فنی بالایی دارند. اوضاع ایران امن و آرام است و زیبایی های زیادی دارد. جنگل و ساحل و کوه دارد و تهران خیلی بزرگ است و فقط سائوپائولو را از آن بزرگتر دیدم."

نویسنده مطلب در ادامه درباره شرایط نیلسون این گونه می آورد: اینجا مردم خیلی خوب هستند و نیلسون از این مساله راضی است. او با همسر و دخترش زندگی می کند. اوقات فراغت خود را در پارک یا به خرید می گذراند به کلیسای انجیلی می رود و دعای روزانه را انجام می دهد. وقتی تیم به داخل زمین می رود، بازیکنان به رسم مسلمانان دعا می کنند و او طبق رسم مسیحی خودش این کار را انجام می دهد.

نیلسون می گوید: از این ناحیه هیچ مشکلی ندارم. به دین من احترام می گذارند، تنها مشکلم زبان است و می خواهم به کلاس زبان بروم. می خواهم دو سال دیگر دروازه بانی کنم و بعد قصد مربیگری دارم و خیلی خوشحال می شوم که خدا برای این منظور مرا یاری کند.

سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

سرمربی امیدهای پرسپولیس: نیم فصل دوم نوبت نتیجه گرفتن ما است

 
 

امیدهای پرسپولیس در آخرین دقایق بازی، پیروزی را با نتیجه تساوی عوض کردند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امیدهای پرسپولیس که در دیدار روز شنبه خود با گل زارعی تا دقایق پایانی از حریف خود، تیم عقاب پیش بودند در آخرین لحظات بازی روی یک اتفاق با گل به خودی دو امتیاز بازی را از دست دادند.

سرمربی امیدهای پرسپولیس درباره این بازی گفت: پیروزی را با یک اتفاق از دست دادیم در حالی که بسیاری از بازیکنان عقاب در واقع در لیگ دسته یک کشور بازی می‌کنند. مدافعان ما هم خوب عمل کردند و روی این صحنه یک بدشانسی کار دست ما داد. در حال حاضر در رتبه هشتم جدول هستیم اما دلم می‌خواهد هر کس به حرف‌های من شک دارد، بیاید تا فیلمی که از اشتباهات داوری داریم را ببیند. چه پنالتی‌هایی که برای ما نگرفتند و چه پنالتی‌هایی که برای حریفان گرفتند و پنالتی نبود. حتی توپ ما وارد دروازه هم شد و قبول نکردند. اینها امتیازات زیادی را از ما گرفت.

وی ادامه داد: با این وجود خیلی محکم و مطمئن می‌گویم این تیم را آخر فصل به عنوان یکی از سه تیم برتر تحویل می‌دهم همانطور که در گذشته هم اینطور بود اما مهمتر از نتیجه، بازیکنان زیادی را تحویل باشگاه خواهیم داد و اصولا فلسفه کار در رده های پایه همین است.

مجید نائینی خاطرنشان کرد: البته باید بگویم جای تاسف دارد که این بازیکنان را باشگاه‌ها با صرف هزینه و زمان کشف می‌کنند و پرورش می‌دهند، اما بسیاری مواقع دیگران از این محصول استفاده می‌کنند. همین حالا تیمی مثل مقاومت به خاطر بحث سربازی از محصول تلاش مربیانی مثل من و باشگاه‌های دیگر بهره می‌گیرند.

سرمربی امیدهای پرسپولیس تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم امیدواریم شرایط داوری‌ها بهبود یابد. از سوی دیگر نیم فصل دوم هم، نیم فصل متفاوتی برای تیم ما خواهد بود. چند بازیکن مصدوم داشتیم که می‌رسند. چند بازیکن هم در میانه راه به ما اضافه شدند که جا افتاده‌اند و روند صعودی تیم آغاز شده است.

نائینی درباره بازی برابر صدرنشین رقابت‌های امیدها گفت: اگر اسیر حوادث نشویم و داوری مشکل نداشته باشد برای پیروزی به این بازی می‌رویم.

گفتنی است؛ بازی پرسپولیس - مقاومت ساعت 15 روز چهارشنبه در زمین پنج آذر برگزار می‌شود.

سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

تمرین پرسپولیس در غیاب ملی پوشان برگزار شد

 
 

تمرین عصر امروز پرسپولیس بدون حضور ملی پوشان برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را از ساعت 16 در مجموعه ورزشی شهید درفشی فر برگزار کرد.

به غیر از ملی‌پوشان پرسپولیس که در تمرین حضور نداشتند علیرضا حقیقی هم غایب تمرین امروز بود.

نورمحمدی، دهنوی و سیدصالحی که در تمرینات روزهای گذشته غایب بودند از امروز به تمرینات پرسپولیس اضافه شدند.

علی دایی قبل از تمرین به مدت 20 دقیقه با محمد پنجعلی به بیرون ورزشگاه رفت و سپس بازگشت. دایی در تمرین امروز بسیار شاداب و سرحال بود.

سرخپوشان ابتدا به دویدن و تمرینات کششی مشغول شدند و بعد از آن استارت‌های سرعتی و عبور از یار مستقیم را در دستور کار داشتند.

حفظ توپ و پرسینگ آیتم‌های بعدی تمرینات پرسپولیس بود. در پایان هم بازیکنان پرسپولیس در 2 تیم به فوتبال درون تیمی مشغول شدند و بعد از سرد کردن بدن‌های خود به رختکن رفتند.

در تمرین امروز 19 بازیکن حضور داشتند و 9 بازیکن ملی‌پوش هم غایب بودند.

 کریم باقری نیز در تمرین امروز غایب بود.

تمرین روز پنجشنبه در نوبت صبح برگزار می‌شود و جمعه بازیکنان تعطیل هستند.

بازیکنان پرسپولیس شنبه ساعت 16 تمرین می‌کنند و یکشنبه در 2 نوبت به تمرین می‌پردازند.

سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

نونهالان پرسپولیس، دارایی را شش تایی کردند/ عربشاهی: این تیم 180 درجه عوض شده است

 
 

سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس گفت: ما وقتی تیم را تحویل گرفتیم که مسابقات در آستانه آغاز بود اما حالا همه چیز خوب پیش می‌رود و برای همه بچه‌ها جا افتاده است که در تمام بازی‌ها باید به پیروزی برسند و پیغام ما به سایپا و استقلال هم رسیده که منتظر نیم فصل دوم باشند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم نونهالان پرسپولیس در آخرین بازی خود که برابر دارایی نوین انجام داد به پیروزی 6 بر صفر دست پیدا کرد. در این بازی رضا کنشلو، مهدی مرادی و عالم‌کش هر کدام یک گل و علی خدایی هم سه گل به ثمر رساندند.

ضیاء عربشاهی که بعد از این بازی صحبت می‌کرد، در ادامه افزود: تیم من نسبت به ابتدای فصل 180 درجه عوض شده است. به بچه‌ها گفته‌ام که دیگر نتیجه‌ای غیر از پیروزی قابل قبول نیست. بچه‌ها هم به این درک رسیده‌اند که دیگر جایی برای مساوی و باخت نیست. آنها زحمت زیادی کشیدند و حالا به این شایستگی رسیده‌اند.

وی افزود: به گوش سایپا و استقلال هم رسانده‌ایم که در نیم فصل دوم منتظرشان هستیم. در نیم فصل اول هنوز روی بچه‌ها شناخت پیدا نکرده بودیم که بازی با استقلال انجام شد. در بازی با سایپا هم در حق ما ناداوری شد ولی حالا می‌خواهیم طوری نتیجه بگیریم که شایسته نام پرسپولیس باشد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس در جمعه پیش رو، در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم نونهالان پارسیان خواهد بود.

دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

پرسپولیس با 10 گل حریفش را در هم کوبید

 
 

تیم پرسپولیس در بازی دوستانه ای که امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد با نتیجه 10 بر صفر برابر پیام گستر شهر ری به پیروزی رسید.


سرخپوشان امروز پس از تمرین ریکاوری که برای بازیکنان ترکیب اصلی بازی با صبا در نظر گرفته شده بود یک بازی دوستانه را برای بازیکنانی که به میدان نرفته بودند یا کمتر بازی کردند تدارک دیدند.

سرخپوشان امروز با ترکیب نورمحمدی ، مارکو سپانوویچ ، شاکری ، علی عسگری ، رضا حقیقی ، غریبی ، نوروزی ، دهنوی ، کمندانی و مهدی عطایی به میدان رفتند. در درون دروازه هم علیرضا حقیقی ، رضا محمدی  و امیر عابدزاده به ترتیب هرکدام 30 دقیقه به میدان رفتند.

در این دیدار شاکری با گل های دقیقه 13 ، 41 ، 67 و 86 موفق ترین چهره میدان بود ، هادی نوروزی در دقایق 43 و 72 گلزنی کرد و علی عسگری ، دهنوی ، غریبی و رضا حقیقی به ترتیب هر یک در دقایق 60 ، 70 ، 84 و 87 گلزنی کردند.

در تمرین و بازی امروز محسن بنگر ، خلعتبری و محمد نوری غایب بودند. غلامرضا رضایی هم که در بازی با صبا از ناحیه صورت مصدوم شده بود در محل تمرین حضور پیدا کرد . مهرداد پولادی هم که چند روزی تمرینات خود را در آکادمی تیم ملی دنبال می کرد امروز زیر نظر کادر پزشکی به دویدن پرداخت .

یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

جام یونس شکوری/ برتری پیشکسوتان سرخپوش برابر رسانه ورزش

 
 


تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس در چارچوب بازی‌های جام یونس شکوری برابر تیم رسانه ورزش به پیروزی 9 بر صفر دست پیدا کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم 35 تا 40 سال پرسپولیس متشکل از؛ رضا ناصری، رضا جباری، حسن خانمحمدی، بهنام طاهرزاده، حمید مطهری، مهدی تارتار، سهراب انتظاری و محمد برزگر روز شنبه به مصاف تیم رسانه ورزش رفت.

در این بازی جباری 4 گل، خانمحمدی 2 گل و تارتار، انتظاری و طاهرزاده هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در این دیدار علیرضا امامی‌فر به دلیل همراهی تیمی که در لیگ دارد، میناوند به جهت مسافرت به شمال کشور و پژمان جمشیدی به علت حضور در یک کنفرانس خبری مربوط به سریالی که بازی کرده است، غایب بودند.

امروز هم قرار است تیم 40 تا 45 سال پرسپولیس در چارچوب همین رقابت‌ها به مصاف تیم مجلس برود. این مسابقه از ساعت 16 در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شیرودی آغاز خواهد شد.

یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان/ آسیب‌دیدگی دست نوروزی به خیرگذشت

 

هادی نوروزی در جریان بازی دوستانه دیروز، شنبه با تکل بازیکن حریف از ناحیه دست آسیب دید که مشکل جدی نبود و این موضوع به خیر گذشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس؛ هادی نوروزی در جریان بازی دوستانه روز گذشته با تکل بازیکن حریف از ناحیه دست آسیب دید که برای اطمینان از عدم شکستگی وی برای عکس رادیولوژی اعزام شد که در نهایت مشکل خاصی مشاهده نشد.

کادر پزشکی پرسپولیس همچنین اعلام کرد؛ با عکسی که از پای فرشاد قاسمی هم گرفته شد، غیر از مشکلات قبلی، مساله دیگری مشاهده نشد و روند درمان ادامه پیدا می‌کند. این در حالی است که قاسمی دیروز دویدن را در دستور کار داشت.

کادر پزشکی همچنین اعلام کرد: مهرداد پولادی و حسین ماهینی با توجه به حضور در اردوی تیم ملی از امروز زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی قرار گرفته‌اند.

یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

دلیل گزاشتن قالب علی کریمی

با سلام 

بعضی ها پرسیده بودن که چرا قالب علی کریمی گزاشتید و در تیم پرسپولیس نیست چند تا دلیل داره:

1_ اینکه علی کریمی استوره فوتبال ایرانه

2_ سال های سال در تیم پرسپولیس بازی کرده و احتراکش واجب

3_ همه ی ایرانی ها علی کریمی رو دوست دارن حتی استقلالی ها 

4_ افتخار کشور ایرانه 

اینا هم دلیلشه 

شنبه 13 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

برتری یک نیمه ای صبای قم مقابل پرسپولیس

 
 

نیمه اول مسابقه تیم های صبای قم و پرسپولیس با برتری تیم میزبان به پایان رسید.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تیم های فوتبال پرسپولیس و صبا از سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول تیم صبا با یک گل برتری به رختکن رفت.

تیم پرسولیس در این بازی با ترکیب نیلسون، محسن بنگر، میثم حسینی، سید جلال حسینی، محمد خانزاده، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری، پیام صادقیان، قاسم دهنوی، سید مهدی سید صالحی و محمد رضا خلعتبری به میدان آمده.

مرتضی کاشی در دقیقه 40 روی یک ضربه کاشته ارسالی با ضربه سر گل صبای قم را به ثمر رساند.

دو تیم در این نیمه مسابقه هجومی را به نمایش گذاشتند و موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که سرخپوشان موفق نشدند از موقعیت های خود به گل دست یابند.

قضاوت مسابقه به عهده تورج حق وردی که به دلیل اعتراض به پیام صادقیان کارت زرد نشان داد.

شنبه 13 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

سیدصالحی بهترین بازیکن بازی برابر صبا شد

 
 

مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل صبای قم به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.


پرسپولیس و صبای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که به تساوی رضایت دادند.

در پایان این مسابقه سیدمهدی سیدصالحی زننده گل پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و رضا عنایتی مرد اخلاق بازی شد.

سیدصالحی پس از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن در جمع خبرنگاران گفت:‌ آقای مرادی به من گفت جایزه نداریم که بدهیم من هم گفتم خداحافظ. من گل نزدم تیم پرسپولیس گلزنی کرد و این خواست اهل بیت بود.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود. فکر می کنم دروازه بان تیم صبا فوق العاده کار کرد.در این بازی حق ما پیروزی بود. باید با یک تفاضل گل خوب صبا را می‌بردیم. اما در روز خوب‌مان دو امتیاز از دست دادیم. حکمت و قسمت این بود که بازی را در دقایق پایانی مساوی کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم توپ کاملا دست پرسپولیس بود و موقعیت های زیادی را هم به دست آوردیم.عنایت خدا بود که به گونه ای به حقمان برسیم.تا خدا نخواهد برگی از درختی نمی افتد.حکمت و قسمت این بود که بازی را در دقایق پایانی مساوی کنیم.

سید صالحی افزود: با این وجود شرمنده هواداران شدیم.ان شالله در بازی های آینده جبران این نتیجه را می کنیم و دل هواداران را شاد می کنیم.

شنبه 13 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

دایی: مستحق مساوی نبودیم / 10 دقیقه اول باید 3 گل می زدیم

 
 

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : در بازی برابر صبای قم مستحق کسب نتیجه مساوی نبودیم.


علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی برابر صبای قم گفت: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به هیچ عنوان مستحق مساوی نبودیم. بیشتر از انگشتان دستمان موقعیت داشتیم اما آنها را تبدیل به گل نکردیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم. از نحوه‌ی بازی آنها راضی هستم اما از نتیجه به هیچ عنوان. دوست نداشتیم سه امتیاز را از دست بدهیم. به هر حال خواست خدا بود. نیمه‌ی دوم به غیر از یک دو صحنه تیم صبا موقعیتی نداشت و کل بازی دست ما بود. در کل عالی بودیم . نیمه دوم به جز دو صحنه حریف موقعیتی نداشت و بازی در کل در اختیار ما بود و اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد در 10 دقیقه اول سه ـ چهار گل می‌زدیم و ممنون هواداران خوب‌مان هستم که در طول بازی ما را به نحو احسن حمایت کردند. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: به نظر من میزبانی خوب بود. اتفاق خاصی نیفتاد. زمین چمن نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود. من تشکر می‌کنم از همه‌ی مسوولان، اما فوتبال همین است. ما یک اشتباه را چندین بار از سمت چپ دفاعمان انجام دادیم. مقابل تیم‌هایی که این‌ گونه دفاع می‌کنند کار ما سخت می‌شود. ما باید بیشتر از اینها کار کنیم تا بتوانیم از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم. متاسفانه خیلی راحت فرصت‌های‌مان را از دست می‌دهیم. باید روی این مساله بیشتر کار کنیم.

دایی در مورد 12 موقعیت گلزنی پرسپولیس در این بازی و اینکه هر مربی قبل از بازی می‌گوید امیدوارم داور تحت تاثیر دایی قرار نگیرد، گفت: ما نگران خیلی چیزها هستیم. متاسفانه نگرانی‌هایمان را نمی‌توانیم علنی بگوییم و من نمی‌دانم چه بگویم. در مورد چنین مسایلی جو درست می‌کنند برای ما. خودتان می‌بینید چه سوت‌هایی برای ما زده می‌شود و اگر در همان 10 دقیقه اول سه گل می‌زدیم این اتفاق رخ نمی‌داد و خودمان این مشکلات را باید برطرف می کردیم. من به بازیکنان گفتم نباید به داوری کاری داشته باشید. اگر در همان 10 دقیقه اول از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم این اتفاق‌ها نمی‌افتد. ما مشکلات‌مان را در فوتبال داریم و باید از سوی فدراسیون حل شود و اگر حل نشود چنین مسایلی هست اما مثل اینکه دوست ندارند چنین چیزهایی حل شود. در هر قشری از جامعه یک سری مسایل هست و ما کارهای‌مان را کرده‌ایم و بقیه دست کسان دیگری است که مسایل را حل کنند.

دایی ادامه داد: نمی‌شود این مسائل را توضیح داد. فدراسیون باید وارد شود. یک سری چیزها وجود دارد اما من دوست ندارم چنین مسائلی صورت بگیرد. ما در هر قشری از جامعه مشکل داریم و فقط در فوتبال نیست. باید رویه دیگری را در این مسائل در فوتبال دنبال کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: درباره بازی با تراکتورسازی پنالتی که برای ما گرفته شد، گل نشد. درباره بازی با مس هم باید بگویم که فیرپلی چه قانونی است که بعضی‌ها می‌گویند ما رعایت نکردیم. در همین بازی مقابل فجرسپاسی ما این کار را انجام دادیم. جایی در قانون نخوانده‌ام که داور بگوید چرا فیرپلی را رعایت نکرده‌اید. چرا که اصلا به داور مربوط نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: ‌ما سه بازی دیگر تا نیم‌فصل داریم. امروز هم دیدید که از دقیقه یک آمده بودیم بازی را ببریم. اگر نگاه کنید دروازه خالی را گل نکردیم اما نمی‌دانیم چرا نمی‌شود. توپ به تیر دروازه می‌خورد. مطمئنا باید بیشتر تلاش کنیم. در مدتی که لیگ تعطیل است باید کار کنیم تا سه بازی آینده را ببریم.

دایی در مورد اینکه اگر پیروز می‌شدید به رده دوم صعود می‌کردید، گفت: بازیکنان ما با عزم و اراده می‌خواستند پیروز شوند و هر کاری کردیم به در بسته خوردیم و برخی وقت‌ها اینجوری است و توپ حتی به تیر دروازه هم خورد اما گل نشد.

شنبه 13 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

پرسپولیس و صبا در هفته دوازدهم به تساوی رسیدند

 
 

تیم فوتبال پرسپولیس برابر صبای قم در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به تساوی رسید.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تیم های پرسپولیس و صبای قم امروز در سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که درپایان به تساوی یک بر یک رسیدند.

مرتضی کاشی ابتدا در دقیقه 41 نیمه اول تیم میزبان را پیش انداخت و سید مهدی سیدصالحی بود که در دقیقه 90 موفق شد گل تساوی را برای سرخپوشان به ثمر برساند.

سرخپوشان که نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و چندین موقعیت گل خلق کردند که در نهایت در آخرین دقیقه بازی موفق به گلزنی و کسب یک امتیاز از این بازی شدند.

علی دایی در نیمه دوم خیلی زود دست به تغییر زد و ابتدا محمد نوری را به جای قاسم دهنوی و سپس به طور همزمان هادی نوروزی و غلامرضا رضایی را به جای عالیشاه و صادقیان وارد بازی کرد.

تورج حق وردی داور این مسابقه به بنگر و صادقیان از پرسپولیس و بیات از صبا کارت زرد نشان داد.

 ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفش‌گری، قاسم دهنوی (محمد نوری 58)، پیام صادقیان (نوروزی 73)، امید عالیشاه (رضایی 73)، محمدرضا خلعتبری و سید مهدی سیدصالحی.

سرمربی: علی دایی

ترکیب صبای قم: مهرداد طهماسبی، اکبر صادقی، سید مهدی حسینی، محمود شفیعی، مرتضی کاشی، مهدی مومنی، روزبه چشمی، کیوان امرایی، محسن بیات، فرید کریمی (هوتن 61) و رضا عنایتی.

شنبه 13 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

خلیل زاده به دلیل قرارداد با پرسپولیس و سپاهان جریمه شد

 
 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف شجاع خلیل‌زاده اعلام شد.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شجاع خلیل‌زاده بازیکن فصل گذشته مس کرمان در فصل 91-92 مبادرت به انعقاد دو قرارداد همزمان با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس کرده است.

بر همین اساس کمیته انضباطی به استناد بند 1 ماده 21 آیین‌نامه نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان وی را به پرداخت  مبلغ 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: سایت رسمی فدراسیون فوتبال

پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

صادقیان: بعد از حضور در 90 خون ریختم!


 هافبک پرسپولیس می‌گوید بعد از حضور در برنامه 90 قربانی کرده و خون ریخته است تا مشکلی برایش پیش نیاید!


پیام صادقیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس پیش از بازی مقابل صبای قم در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی با ارزشی که برابر فجرسپاسی داشتیم، شرایط خوبی داریم. در این هفته‌ تمرین‌های منظمی را انجام داده‌ و خودمان را برای یک بازی سخت مقابل صبا آماده ‌کرده‌ایم.

او درباره آمار ضعیف پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه گفت: این که تا به حال نتوانسته‌ایم در بازی‌های خارج از خانه بردی به دست آوریم، علت خاصی نداشته است. در اکثر این بازی‌ها خوب کار کردیم. دیدار مقابل ذوب‌آهن که کاملا یک طرفه به سود ما بود. بازی با سپاهان هم که همه دیدند چه بلایی سرمان آوردند اما مقابل سایپا و نفت چندان خوب نبودیم. امیدوارم از این بازی پیروزی در بازی‌های خارج از خانه را هم استارت بزنیم.

صادقیان در پاسخ به این سوال که تا اینجای لیگ چقدر از عملکرد خود راضی است، گفت: تا به حال آن چه نشان داده‌ام 60 درصد از توانایی‌هایم بوده است. اگر نتوانستم 100 درصد باشم، به این خاطر بود که هر بازیکنی تا با شرایط پرسپولیس آشنا شود و خود را با بازیکنان دیگر هماهنگ کند، چند هفته‌ای طول می‌کشد. با این حال خوشحالم که از همان ابتدای لیگ توانستم جواب اعتماد دایی را بدهم. نه تنها من که همه بازیکنان متحد شده‌ایم تا امسال قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم.

هافبک پرسپولیس درباره پاس گل‌های خود به سیدصالحی گفت: هر چه در توان دارم، برای پرسپولیس می‌گذارم. سعی می‌کنم در خدمت تیم باشم تا این که بخواهم برای خودم موفقیتی به دست بیاورم. پاس گل را هم خیلی بیشتر از گلزنی دوست دارم.

صادقیان درباره دیدار مقابل صبا گفت: آنها تیم خوب و دونده‌ای هستند که بازیکنان جوان و همچنین باتجربه‌ای دارند؛ به ویژه رضا عنایتی که با این سن و سال یکی از بهترین بازیکنان لیگ است و خیلی از مواقع به صبا کمک کرده. بازی سختی با این تیم داریم و امیدوارم با به دست آوردن سه امتیاز خود را در بالای جدول نگه داریم.

او درباره این موضوع که بعضی‌ها می‌گویند بازیکنانی که به برنامه «90» می‌روند تا چند هفته‌ دچار افت می‌شوند، گفت: من هم چنین چیزی را شنیده بودم. دیروز خون ریختم تا اتفاقی برایم نیفتد. هر چند که یکی، دو روزی است شدیدا سرما خورده‌ام! دیروز هم نتوانستم تمرین کنم. ان‌شاءالله امروز بهتر می‌شوم و با حضور در تمرین‌ها خود را به بازی جمعه مقابل صبا می‌رسانم.

بازیکن پرسپولیس همچنین درباره احتمال دعوت شدنش به تیم ملی گفت: تلاش خودم را کرده‌ام و این بستگی به نظر کی‌روش دارد که مرا دعوت کند یا خیر. امیدوارم این اتفاق بیفتد چرا که دوست دارم از همین اردوهای اول در تیم ملی حضور داشته باشم. 

منبع ایسنا

پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

در پی نشست سه جانبه رویانیان با هلدینگ سورینت و هواپیمایی قشم‌ایر/ آژانس هواپیمایی پرسپولیس راه‌اندازی


12:20:00  1392-07-10

در پی نشست سه جانبه رویانیان با هلدینگ سورینت و هواپیمایی قشم‌ایر/ آژانس هواپیمایی پرسپولیس راه‌اندازی می‌شود



مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از راه‌اندازی آژانس هواپیمایی پرسپولیس خبر داد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز نشست سه جانبه محمد رویانیان، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، بابک زنجانی، رئیس هلدینگ سورینت و طاهریان مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم ایر برگزار شد. در این نشست توافق‌های اولیه برای راه‌اندازی آژانس هواپیمایی پرسپولیس صورت گرفت.

محمد رویانیان در اینباره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست خوبی بود و درباره همکاری‌هایی که تاکنون با هواپیمایی قشم ایر و هلدینگ سورینت داشتیم مذاکراتی انجام دادیم. از جمله درباره هواپیمای اختصاصی پرسپولیس که اولین پرواز خود را چندی پیش به نجف اشرف انجام داد و از آن پس، پروازهای متعددی توسط این هواپیما که نام و نشان پرسپولیس روی آن درج شده به خارج و داخل کشور انجام شده است.

همچنین در نشست امروز، طرح خوبی برای راه‌اندازی آژانس هواپیمایی پرسپولیس را مطرح کردیم که با استقبال دوستان همراه شد. ما می‌خواهیم با راه‌اندازی آژانس هواپیمایی پرسپولیس خدمات جدیدی به هواداران ارایه کرده و برای درآمدزایی هر چه بیشتر، گام‌های جدیدی بر داریم. بر این اساس با همکاری هلدینگ سورینت و هواپیمایی قشم ایر اقدامات لازم را انجام داده و از تجربه و توان شرکت هواپیمایی قشم ایر استفاده می‌کنیم. امیدواریم بتوانیم این آژانس هواپیمایی به سطحی برسد که توان رقابت با سایر آژانس‌های هواپیمای را داشته باشد.

رویانیان تصریح کرد: این آژانس هواپیمایی تحت عنوان آژانس هواپیمایی کهن پرسپولیس فعالیت خواهد کرد و زیر نظر شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس خواهد بود تا از این طریق درآمدزایی جدید برای شرکت پیشکسوتان انجام شود.

وی درباره خدماتی که این آژانس هواپیمایی انجام خواهد داد، گفت: عرضه بلیت‌های خارجی و داخلی قشم ایر و سایر ایرلاین‌ها به مردم، بویژه به هواداران پرسپولیس، استفاده از صنعت گردشگری و توریسم از طریق این شرکت هواپیمایی از جمله خدماتی خواهد بود که در این شرکت هواپیمایی ارائه خواهد شد. برنامه‌های دیگری هم داریم که پس از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد. ما تلاش خواهیم کرد این آژانس هواپیمایی به زودی و در آینده نزدیک افتتاح شده و به مرحله بهره‌برداری برسد.

رویانیان در ارتباط با توسعه دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس گفت: سال گذشته این دانشگاه در حالی که هنوز تجهیزاتش خریداری نشده بود، افتتاح شد و کمتر از یک ماه پس از افتتاح در سه رشته فوتبال، فوتسال، و آکادمی جسمانی و با یکصد دانشجو کار خود را آغاز کرد. این دانشگاه مهر ماه امسال به 13 رشته توسعه یافت و بر اساس گزارشی که در جلسه دو روز پیش هیات امنا به من ارائه شد، قرار است دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس که در حال حاضر در 13 رشته با 600 دانشجو فعالیت می‌کند، در بهمن ماه سال جاری به 22 رشته دانشگاهی توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس از نظر کمی، کیفی، علمی و دانشگاهی پیشرفت خیره‌کننده‌ای داشته است و رشته‌هایی که در این دانشگاه دایر شده‌اند، رشته‌هایی ورزشی و نوین هستند که برای اولین بار در کشور در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند و بر اساس نیازهای واقعی ورزش و فوتبال تعریف و تدوین شده‌اند.

رویانیان افزود: ما در نشست امروز با مسوولان هلدینگ سورینت درباره تعاملات دانشگاهی، صحبت‌هایی داشتیم و قرار است در این زمینه همکاری‌هایی انجام شود. در این ارتباط با مدیران باشگاه راه آهن جلسه خواهیم داشت و در صورت توافق، تعامل‌هایی شکل می‌گیرد. در حال حاضر نیز دانشگاه علمی و کاربردی پرسپولیس با برخی فدراسیون‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مناسبات و تعاملاتی دارد که بر آنها افزوده خواهد شد.

پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

داوران هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/ «حق‌وردی» داور دیدار پرسپولیس - صبا

 

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) اعلام شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه، زمان، مکان و اسامی داوران و ناظران داوری مسابقات هفته دوازدهم  لیگ حرفه‌ای فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

پنجشنبه 11 مهر ماه 1392

فجر سپاسی - ذوب آهن-حافظیه-شیراز- ساعت 16

داوران: موعود بنیادی فر-حمید غمزه-بابک عباسقلی زاده-فرید افشار-ناظر: زاهد بحرینی

راه آهن- تراکتورسازی-تختی-تهران- ساعت 16

داوران: علیرضا فغانی-حسن ظهیری-علی دودانگه-حمید حاج ملک-ناظر: علیرضا یزدانی

فولاد خوزستان-نفت تهران-تختی-اهواز-ساعت 17:20

داوران: شاهین حاج بابایی-حسین طالقانی-محمدرضا مدیر روستا-محمد ملکی-ناظر: ایرج نظری

جمعه 12 مهر ماه 1392

صبای قم - پرسپولیس-یادگارامام (ره)- قم - ساعت 18:15

داوران: تورج حق وردی-حسن کامرانی فر-آرمان اسعدی-پیروز سیف اله پور-ناظر: سعید بطائی

داماش گیلان – استقلال خوزستان-عضدی-رشت- ساعت 16

داوران: جمشید محمدی-محمدرضا امینی-حمید سبحانی-رضا عادل-ناظر: مسعود مرادی

سپاهان - مس کرمان-ذوب آهن-فولاد شهر- ساعت 16

داوران: حسن اکرمی-مهدی عالیقدر-محمد عطایی-قاسم واحدی-ناظر: خداداد افشاریان

گسترش فولاد تبریز-سایپا-یادگار امام(ره)تبریز - ساعت 16

داوران: جمشید دانش مهر-سخاوت سلیمان نژاد-حمید کنعانی- امیر حسین فتاحی-ناظر: محمد علی فروغی

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های استقلال و ملوان انزلی به دلیل حضور آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

تاریخچه پرسپولیس

persopolis

باشگاه پرسپولیس در دی سال 1342 به دست علی عبده در اوین و جاده قدیم شمیرانات بنیانگذاری شد و در آن رشته های بولینگ، والیبال، بسکتبال فعال بود. علی عبده بنیانگذار و اولین مدیر عامل باشگاه پرسپولیس متولد 1303 بود و در رشته بوکس یک ورزشکار حرفه ای بود. او سال های در آمریکا مسولیت های ورزشی داشت ور در بازگشت به ایران نیز چند سالی رئیس فدراسیون بوکس شد. فعالیت ورزشی پرسپولیس با یک تالار بولینگ آغاز شد. عبده مدت ها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت . دو سال بعد پرسپولیس رشته های ورزشی خود را گسترش داد و تیم فوتبال این باشگاه در رقابت های دسته دوم باشگاههای تهران حاضر شد که تیم ضعیفی در رده دوم باشگاه های کشور محسوب می­شد.  از اعضای محبوب و ماندگار آن محمود خوردبین را می توان نام برد. دی ماه 1344 آغاز تاریخ پرافتخار پرسپولیس است.

در سال 1346 شاهین که یکی از بزرگترین باشگاههای ایران بود، منحل شد. هنگامی که شاهین منحل شد، چند باشگاه مانند پاس، راه‌آهن و عقاب در پی جذب بازیکنان شاهین برآمدند و این به معنی از هم ‌پاشیدن این تیم بود. اما با رایزنی علی عبده با پرویز دهداری و مسعود برومند، ابتدا 4 نفر از بازیکنان باشگاه شاهین به نام‌های ابراهیم آشتیانی، ناظم گنجاپور، کاظم رحیمی (به عنوان کاپیتان) و بهمن نوروزی به تیم پرسپولیس پیوستند و روز 12 شهریور 1346 در یک بازی دوستانه با  جم آبادان که در آن زمان تیم  صاحب نام و قهرمان اولین دوره جام باشگاههای ایران بود، در ترکیب تیم قرار گرفتند. پرسپولیس این بازی دوستانه را 5-1 باخت، اما حضور این 4 نفر در آن بازی زمینه ‌ساز پیوستن بقیه بازیکنان شاهین به پرسپولیس و آغاز دوره  جدیدی در این باشگاه شد. پس از آن تمامی اعضای شاهین به پرسپولیس پیوستند و محبوبیت شاهین بلند پرواز را به پرسپولیس هدیه نمودند.

 

پرسپولیس در سال 46 در مسابقات رسمی حضور نداشت و سال 47 را با بازی دوستانه مقابل استقلال آغاز کرد که اولین دربی پایتخت بود. پرسپولیس بهار خود را در آغازین روزهای 1347 با مربیگری دهداری (کاپیتان پیشین شاهین) و سرپرستی برومند آغاز کرد. مطابق مقررات این تیم می بایست کار خود را در فوتبال از دسته سوم و یا حداکثر از دسته دوم باشگاه ها شروع کند اما انحلال چند تیم در این زمان باعث شدتا به جای مسابقات لیگ، یک سری مسابقات رده بندی در سطح باشگاه های پایتخت برگزار شود و در آن مسابقات 44 تیم به رقابت پرداختند که 4 تیم پرسپولیس، تاج (استقلال)، عقاب و پاس سرگروه شدند.

از آن پس پرسپولیس به طور رسمی وارد مسابقات باشگاهی ایران شد. این تیم در سال 1347 قدرت نمایی کرد و تمام رقیبان را پشت سر گذاشت.

پرسپولیس در سال 47 و پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی، به عنوان اولین تیم ایرانی در مسابقات جام باشگاههای آسیا در تایلند شرکت کرد، اما با بدشانسی موفق به صعود از گروهش نشد. در مسابقات انتخابی تهران نیز به دسته اول راه یافت، اما بعد از شکست در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاههای تهران 1348 یک تحول بزرگ در این تیم اتفاق افتاد و طبق توافق مالک باشگاه پرسپولیس با خیامی مالک باشگاه پیکان، ستارگان پرسپولیس به جز عزیز اصلی و محمود خوردبین راهی تیم تازه تاسیس پیکان شدند. پرسپولیس سال 48 را با بازیکنان گمنامی که از بانک ملی آمده بودند، ادامه داد و در تابستان 49 پرسپولیسی ها به همراه علی پروین از پیکان به تیم خود بازگشتند. پرسپولیس در اولین دوره لیگ ایران نیز مقامی کسب نکرد، چرا که دیدار نیمه نهایی با استقلال جنجالی شد و طبق معمول سرخپوشان بازنده شدند!

در سال 1349 بازیکنان رفته، از پیکان به پرسپولیس بازگشتند و قهرمانی اولین دوره لیگ تخت جمشید را از آن خود کردند. پرسپولیس در 5 دوره برگزاری لیگ تخت جمشید با کشب دو قهرمانی و سه نائب قهرمانی، به عنوان پر افتخارترین باشگاه شناخته شد.

دهه 50 اولین دوره طلایی تاریخ پرسپولیس است. آلن راجرز انگلیسی از ستارگان پرسپولیس تیمی ساخت که در سال های اول دهه 50 با اختلاف چند گل تیم ها را شکست می داد و بازی های تماشایی به نمایش می گذاشت. پرسپولیس با راجرز در سال 1350 قهرمان لیگ ایران شد و در حالی که خود را آماده میزبانی جام باشگاههای آسیا می کرد، به ناگهان مسابقات لغو شد و فرصت افتخارآفرینی در آسیا به همین سادگی از دست رفت.

در سال 1351 پرسپولیس اعلام حرفه ای شدن نمود و بازیکنان حرفه ای تیم در مسابقات دوستانه خارجی و بازیکنان آماتور نیز در مسابقات باشگاههای تهران حضور می یافتند. اما پروژه فوتبال حرفه ای پرسپولیس با عدم همراهی سایر باشگاهها با شکست روبرو شد. سال 1352 در اولین دوره لیگ تخت جمشید، پرسپولیس بدون شکست قهرمان شد. در همین سال بود که سرخپوشان در دربی با 6 گل استقلال را شکست دادند. پرسپولیس از روز 19 دی 1350 تا 4 خرداد 1353 به مدت 865 روز در مسابقات لیگ بدون شکست باقی ماند. سرخپوشان طی این مدت در 43 بازی موفق به کسب 32 برد و 11 تساوی شدند و رکوردی را از خود بر جای گذاشتند که در تاریخ فوتبال ایران بی نظیر است. پرسپولیس با رکورد 43 بازی بدون باخت که در سال 1353 ثبت شده بود تا 21 سال بعد رکوردار آسیا بودند. استادیوم اختصاصی باشگاه با نام آپادانا در سال 1353 به بهره برداری رسید و حتی در بازی های آسیایی 1974 تهران نیز مورد استفاده قرار گرفت، اما به علت هزینه های بالای نگهداری به راه آهن فروخته شد و هم اکنون مورد استفاده این باشگاه است.
در سال 1354، پرسپولیس با یک مربی جوان به نام بیوک وطن خواه برای دومین بار لیگ تخت جمشید را فتح کرد. وطن خواه بدون باخت تیم را قهرمان کرد و رکورد دیگری در تاریخ پرسپولیس ثبت کرد. پرسپولیس در لیگ های 55 و 56 به نایب قهرمانی دست یافت. بعد از پیروزی انقلاب، پرسپولیس در اولین جام رسمی باشگاههای تهران با شکست پاس قهرمان شد و در مسابقات انتخابی باشگاههای تهران در سال 59 نیز با 7 برد پیاپی و یک گل خورده به دسته اول راه یافتند.
 

در سال 1350 نخستین لیگ حرفه ای فوتبال ایران با نام تخت جمشید شکل گرفت و پرسپولیس هم تلاش نمود خود را با استانداردهای حرفه ای تطبیق دهد اما به دلیل فقدان زیر ساخت های فوتبال حرفه ای در کشور این ایده به صورت کامل به فرجام نرسید.

پس از انقلاب اسلامی، این تیم دچار بحران نفرات شد و بازیکنانش به کلی عوض شدند و تعداد بسیار اندکی از بازیکنان قدیمی باقی ماندند. باشگاه پرسپولیس در سال 1365 تحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان قرار گرفت که پس از مدتی بنیاد از اداره این باشگاه خودداری کرد و در این زمان با توجه به موقعیت این باشگاه، سازمان تربیت بدنی، خود اداره آن را عهده دار شد.

پرسپولیس دهه 60 را با مربیگری علی پروین آغاز کرد و با او نیز به پایان برد. سال های ابتدایی دهه 60 برای سرخپوشان پر از اتفاق بود، اما تیم پرسپولیس روزهای پرافتخاری را برای هواداران رقم زد. به جز قهرمانی باشگاههای تهران در سال 61، پرسپولیس افتخار قابل ذکری بدست نیاورد، اما از سال 1365 تا 1369 این تیم 5 بار پیاپی قهرمان تهران شد و در سال های  66  و 70  دو بار قهرمان جام حذفی ایران شد. پرسپولیس در سال 66 علاوه بر جام باشگاههای تهران و جام حذفی ایران، جام حذفی تهران را نیز فتح کرد و با یک سه گانه ، سال رویایی را رقم زد. باشگاه پرسپولیس در سال 65 به بنیاد مستضعفان واگذار شد و در همین سال نام آن نیز به پیروزی تغییر یافت. بعد از 3 سال، باشگاه دوباره به سازمان تربیت بدنی بازگردانده شد و عباس انصاری فرد مدیرعامل آن شد. در اواخر دهه 70 بود که با ثبت شرکتی با نام پرسپولیس زمینه ساز دعواهای حقوقی در یک دهه بعد شد. پرسپولیس در اولین دوره جام در جام آسیا به مقام قهرمانی رسید و با این قهرمانی ارزشمند وارد چهارمین دهه عمر خود شد.

 

پرسپولیس از سال 1370 با آغاز مجدد لیگ فوتبال تحت عنوان جام آزادگان دور جدیدی از فعالیت های خود را آغاز کرد و پیوسته با وجود تغییرات گسترده و متعدد در مدیرت باشگاه توانست موقعیت خود را به عنوان یکی از سه باشگاه برتر کشور با کسب مقام های نخست، دوم و سوم حفظ کند.

در آذرماه سال 72 باشگاه به وزارت معادن و فلزات واگذار شد و امیر عابدینی به عنوان مدیرعامل کار خود را آغاز کرد. در لیگ 73 سرخپوشان یک گام تا قهرمانی فاصله داشتند، اما بازی جنجالی مقابل استقلال همه رویاهای سرخپوشان برای قهرمانی را نقش بر آب کرد. ورود استانکوی کروات در سال 74 تحولات مهمی را در بازی تیم پرسپولیس ایجاد کرد و سرخپوشان فاصله خود را به بهمن جبران و در نهایت قهرمان شدند. سال 75 قهرمانی لیگ برای دومین بار تکرار شد ، و پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا به مقام سومی دست پیدا کرد. پرسپولیس در این سال ها اسکلت اصلی تیم ملی را تشکیل می داد و بازیکنان این تیم در قالب تیم ملی در جام ملت های 1996 و مقدماتی جام جهانی 1998 موفقیت های ملی را رقم زدند. همین حضور پرشمار پرسپولیسی ها در تیم ملی باعث شد تا در سال 76 پرسپولیس از لیگ آزادگان کنار بکشد.

سال 77 با بازگشت پروین به پرسپولیس آغازگر دوران جدیدی از موفقیت های سرخپوشان بود. پرسپولیس دو سال پیاپی قهرمان لیگ شد. در فصل  77 علاوه بر لیگ، قهرمان جام حذفی نیز شد. پرسپولیس در فاصله سال های 77 تا 79 طی 33 بازی بدون باخت باقی ماند که رکورد جدیدی در فوتبال ایران بود. در این مدت پرسپولیس 18 برد و 15 مساوی بدست اورد. سرخپوشان پایتخت در اواخر دهه 80 دو بار دیگر مقام سومی جام باشگاههای آسیا را کسب کردند.
 

این باشگاه در سال 1380 با آغاز لیگ حرفه ای فوتبال ایران (لیگ برتر) در میان 14 تیم برتر ایران قرار گرفت.

دهه هشتاد با دعواهای مدیریتی و جنگ سهام آغاز شد. پرسپولیس در این دهه روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت ؛ از قهرمانی تا نتایج بد و ضعیف مقابل حریف سنتی. پرسپولیس دهه 80 را با یک قهرمانی دراماتیک در لیگ برتر آغاز کرد، آن هم در حالی که دعواهای مدیریتی تمرکز بازیکنان و مربیان را بر هم زده بود. پرسپولیس در آخرین روزهای سال 80  با حکم دادگاه رسماً به تربیت بدنی واگذار شد تا بدین ترتیب دعواهای حقوقی و جنگ سهام در پرسپولیس به پایان برسد. تغییرات پیاپی مدیران و مربیان یکی از ویژگی های این دهه بود.

طی این 10 سال در باشگاه پرسپولیس شاهد 10 تغییر مدیریتی و 12 تغییر روی نیمکت بوده ایم. پرسپولیس در فصل 87-86 و علیرغم اینکه 6 امتیازش از سوی فیفا کم شد،  در روز پایانی و در دقیقه پایانی لیگ برتر به قهرمانی دست یافت که مثل اولین قهرمانی این تیم در لیگ برتر دراماتیک بود.

اما این موفقیت ها در لیگ برتر پایدار نبود و فقط  در دو سال پایانی این دهه بود که  پرسپولیس با علی دایی دو بار پیاپی در سال های 89 و 90قهرمان جام حذفی شد. اختلافات دایی با مدیریت باشگاه باعث جدایی این مربی و جانشینی حمید استیلی شد، اما پرسپولیس با این مربی هم توفیقی نداشت تا اینکه پس از حضور رویانیان در راس باشگاه، مصطفی دنیزلی به روی نیمکت پرسپولیس بازگشت . پس از وی مانوئل ژوزه و یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم نشستند که با پرسپولیس در فصل 92-91 به مقام نایب قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرد.

پرسپولیس پر افتخارترین تیم حاضر در لیگ برتر کشور است. این تیم دو بار در فصل های 79-80 (اولین دوره) و 86-87 (هفتمین دوره) در لیگ برتر و 9 بار در مجموع مسابقات سراسری کشور به عنوان قهرمانی رسیده است.

 

طبق لیستی که از سوی کنفدرسیون فوتبال آسیا ارائه شده، پرسپولیس به عنوان پر طرفدارترین تیم آسیا انتخاب شده است. دالیان واندا چین و الهلال عربستان هم در مکان های بعدی قرار دارند.

چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

تیم فوتسال بانوان پرسپولیس هفته آینده استارت می‌زند


سرپرست تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: پس از جلساتی که با مسوولان باشگاه داشتیم، با توجه به عنایت سردار رویانیان و آقای منتقمی نسبت به تیم فوتسال بانوان پرسپولیس، در مراسم قرعه‌کشی حضور پیدا کردیم و مصمم به بازپس‌گیری عنوان قهرمانی هستیم.


هانیه رحمتی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: برای این فصل با حمایت باشگاه پرسپولیس مصمم به بازپس‌گیری عنوان قهرمانی هستیم. خانم شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال، همچنان هدایت این تیم را بر عهده دارد و ترکیب سال قبل را هم حفظ می‌کنیم. تیم فوتسال بانوان پرسپولیس استخوانبندی تیم ملی فوتسال را تشکیل می‌دهد که توانست اولین مدال ملی تیمی ورزش بانوان را دریافت کند.

تیم فوتسال بانوان پرسپولیس که در دوره قبلی رقابت‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود، سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسید.

قرار است رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال از 17 آبان ماه آغاز شود و بنابر اعلام سرپرست تیم، هفته آینده به عنوان زمان شروع تمرینات فصل جدید بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

تصویب افزایش رشته‌های دانشگاه پرسپولیس تا 22 رشته در نشست هیات امنا/ حضور نماینده ولی فقیه در مرکز عل

 

تصویب افزایش رشته‌های دانشگاه پرسپولیس تا 22 رشته در نشست هیات امنا/ حضور نماینده ولی فقیه در مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس


در آخرین نشست هیات امنای دانشگاه پرسپولیس افزایش تعداد رشته‌های این دانشگاه از 13 رشته به حداقل 22 رشته به تصویب رسید.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات امنای مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس روز گذشته تشکیل جلسه داد. این نشست با حضور جعفر کاشانی، محمد رویانیان، داریوش سودی و دکتر علیرضا اسماعیلی از اعضای هیات امنا و پروفسور محسن صادقی، خانم دکتر شاهسون و مهدوی مهر معاون امور عمومی شبکه پنجم سیما به عنوان میهمان تشکیل شد. دکتر محمد زادمهر نیز به دلیل سفر به خارج از کشور در این نشست حضور نداشت.

در ابتدای این جلسه مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به راه‌اندازی مدارس فوتبال در سراسر کشور گفت: تفکر ما این است که بازیکن حرفه‌ای دانش محور داشته باشیم و در این راستا دانشگاه ورزشی پرسپولیس یک بازوی قدرتمند است.

در ادامه، داریوش سودی گزارشی از نحوه راه‌اندازی مرکز علمی - کاربردی پرسپولیس و تدوین 13 رشته مرتبط ورزشی ارائه کرد.

رئیس دانشگاه پرسپولیس در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای تدوین 12 رشته دیگر از افزایش رشته‌های مرتبط با ورزش در این مرکز حداقل تا 22 رشته در دوره بعدی پذیرش دانشجو خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: تمام این اقدامات در راستای رشد ورزش علمی و ترویج علم ورزش انجام می‌شود که با ایجاد رشته‌های کارآمد و مورد نیاز جامعه ورزش، بویژه در مقاطع علمی بالاتر ممکن است.

پروفسور محسن صادقی هم در این جلسه به ادای پاره‌ای صحبت‌ها پرداخت.

وی گفت: این باعث خرسندی است که در دانشگاه ورزشی پرسپولیس حضور دارم. راه اندازی چنین مرکزی، قابل تحسین است و نشان از ذکاوت مسوولان مجموعه دارد. این مجموعه با پشتوانه 30 میلیون هوادار می‌تواند به یک مرکز علمی برجسته در سطح ملی و بین‌المللی بدل شود. خوشحالم که توانستید ورزش را با آموزش پیوند بزنید. این عملکرد سردار و مدیران مجموعه قابل تقدیر است. آموزش باعث ایجاد شعور عمومی می‌شود و آکادمیک کردن ورزش‌، یک افتخار بزرگ است.

خبر دیگر از مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس اینکه، نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس حضور یافت و ضمن بازدید از امکانات این مجموعه از نزدیک با دانشجویان مرکز پرسپولیس گفت و گو کرد.

آیت ا.... طبرسی در جریان این بازدید در کلاس آمار و روش تحقیق رشته روانشناسی ورزشی حضور یافت و ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید به دانشجویان، گفت: شما باید علاوه بر سلامت جان، سلامت روح و روان انسان‌ها را حفظ نمایید و ما دستورات اسلامی زیادی در این خصوص داریم.

وی افزود: با امید و اتکال به ایزد منان و با تکیه بر پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی، باید علاوه بر ورزش جسمی، ورزش روحی را در سطح جامعه تامین نمایید تا انشاءا... بتوانیم شاهد افتخارات خوبی در سطح داخل و خارج از کشور باشیم.

گفتنی است؛ در پایان نشست هیات امنا از مهدوی‌مهر به دلیل تلاش‌هایش در جهت توسعه علمی ورزش، با اهداء لوح تقدیر شد.

چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

کتاب «نغمه‌های سرخ» زیر چاپ رفت

 
 

کتاب «نغمه‌های سرخ» با اقدام معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس زیر چاپ رفت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود که از جمله آنها کمک به تالیف و نشر کتاب است، کتابی با عنوان «نغمه‌های سرخ» را که ترانه‌هایی برای پرسپولیس است و توسط ژاله چهرازی سروده شده را زیر چاپ برده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس با اعلام اینکه بعضی از نغمه‌های آمده در این کتاب می‌تواند در ورزشگاه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، هدف از این اقدام را در وهله اول توسعه فرهنگ کتابخوانی با توجه به علاقمندی عمومی نسبت به پرسپولیس و همچنین ترویج نغمه سرایی در حوزه پرسپولیس اعلام کرد.

چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

دانشجوی ممتاز دوره اول مرکز علمی،کاربردی پرسپولیس: چیزی که می‌خواستم را در دانشگاه پرسپولیس پیدا کردم

 

دانشجوی ممتاز دوره اول مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس گفت: چیزی که می‌خواستم را در دانشگاه پرسپولیس پیدا کردم و امیدوارم امکان ادامه تحصیل تا سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مسعود پاینده در گفتگویی که با سایت دانشگاه علمی، کاربردی پرسپولیس داشت، افزود: شاید بتوانم بگویم مهمترین دلیل حضورم در اینجا، علاقمندی به تحصیل در رشته فوتسال بود که امکان آن توسط باشگاه پرسپولیس و این دانشگاه فراهم شد. در کنار آن، پرسپولیسی بودن دانشگاه هم برایم بسیار مهم و جذاب بود.

وی که با معدل 19/76 ترم اول را پشت سر گذاشته است، ادامه داد: در دوره دبیرستان در تیزهوشان درس خواندم و من دانشجوی رشته ITدانشگاه خواجه نصیر بودم ولی به دلیل علاقه‌ام به تربیت بدنی و فوتسال، تغییر رشته دادم و به این مرکز آمدم.

خوشبختانه انتظاراتی که داشتم در ترم اول بر آورده شد و اساتید خوبی داشتیم که از تجربه و سطح علمی بالایی برخوردار بودند.

دانشجوی ممتاز دوره اول دانشگاه پرسپولیس در پایان تصریح کرد: اینجا همه چیز در حد خوب و مطلوب قرار دارد و فقط امیدوارم با تلاش‌های مسوولان دانشگاه، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم شود.

چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

پرسپولیس 1 استقلال 1/ نوجوانان استقلال در خانه حریف سرخپوشان نشدند

 


دربی نوجوانان پرسپولیس و استقلال با مساوی یکی بر یک خاتمه یافت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازی دو تیم نوجوانان پرسپولیس و استقلال که در نیمه اول با تساوی یک بر یک  و تک گل علیرضا علیپور برای پرسپولیس، خاتمه یافته بود با همین نتیجه به خاتمه رسید و تلاش دو تیم در نیمه دوم گلی در بر نداشت. سرخپوشان با توجه به ده نفره شدن استقلال در دقیقه 57 حملات زیادی روی دروازه تیم استقلال داشتند اما با از دست دادن موقعیت‌ها نتوانستند به گل پیروزی بخش دست یابند. بازی دو تیم در نهایت با مساوی یکی بر یک به پایان رسید.

داور این بازی مرتضی فنونی زاده مربی پرسپولیس را به دلیل اعتراض کمک داور اخراج کرد.

این بازی به میزبانی تیم استقلال در ورزشگاه مرغوبکار برگزار شد.

جمعه 5 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

۶تایی ها

۶تایی ها

 

 

آنتی استق لال

 

 

 بی پولی استقلالی ها!!

 

Karikatur1 کاریکاتور / بی پولی استقلالی ها!!

 

 

 

 -   ,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 فیلم شیش و بش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا هی بگید۴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

تاریخچه تقلید های استقلال از پرسپولیس تو این 4 سالی که گذشت

تاریخچه تقلید های استقلال از پرسپولیس تو این 4 سالی که گذشت

 

 

تاریخچه تقلید های استقلال از باشگاه پرسپولیس در 4 سال اخیر .

دوستان ، اول من برد شیرین سه بر صفر رو  بر صدر نشین لیگ فولاد خوزستان ، صدر نشین لیگ را بر همه ی شمایی که دیشب خوشحال شدید تبریک و بر همه ی دوستانی که ناراحت شدن تسلیت عرض مینمایم .

برای بازی دیشب من تو ادامه مطلب (( جهنم سرخ )) وقت گذاشتم و شامل شعار هایی که دیشب میدادیم و موقعیت های حساس و فلان رو گذاشتم  تا کسایی که مارو دوست دارن برن ببینن .((رک بگم ، بازی دیشب رو خودتون دیدید و اگه برید وقتتون هدر میره ولی شعارایی که دیشب میدادیم با حال بودن اساسی .))

این روز ها باشگاه پرسپولیس فعالیت هاش رو از هر نظری مثل اقتصادی و ورزشی و ...  به خوبی انجام میده ولی متاسفانه باشگاه استقلال همون کارهایی که پرسپولیس رو انجام داده رو تکرار میکنه و حداقل نمیزاره که یک ماه بگذره .

به همین دلیل ما لیستی از تقلیداشون گذاشتیم که هرچند کامل نیست ولی بالاخره پیاممون رو میرسونیم که تقلید کار ((میمون)) است .

1 – شعارها : ابتدا بریم سراغ شعارهایی که ما میسازیم و اونها همون شعار رو هواداراش تکرار میکنن .

پرسپولیس قهرمان میشه ، خدا میدونه که حقشه ، به لطف یزدان و بچه ها ، پرسپولیس قهرمان میشه .               

وای وای وای ، پرسپولیس حمله ، حمله ، حمله

صدای عر عر اومد ، کیسه کش صداش در اومد . ( این رو اول تو بازی با تراکتور رو ترکا این شعار رو میدادیم و تو دربی  68 برای استقلال به کار بردیم ولی متاسفنه تو بازی استقلال و فجر اونا رو ما این شعار رو استفاده کردن . یعنی خودمون زحمت میکشیم و شعار میسازیم و اونا هم از ما کپی میکنن . )

آب دریا شوره استقلال ...

آب دریا گرمه استقلال با دخترا سرگرمه .

وان تو تیری فور استقلال لایی خور .

استقلال دلاور ، تو ... شناور ، دنبال شورت داور (دنبال شورت داور یعنی داور خریدن . )

پرسپولیس قهرمان ، حمله ، حمله ما گل میخواییم

 الشباب غصه نخور استقلال هم 6 تاییه************************  روزنامه استقلال:الشباب غصه نخور پرسپولیسم 4 تاییه (در حالی که خودشونم 4 تایین )

سال 88 تو دربی 68 ، شوت آقا کریم توپ توی کنج نشست ، وحید طالبلو چمنارو گاز میزد ، صمد مرفاوی با دست خودشو باد میزد ، فرهاد مجیدی دو دستی تو سر میزد ****************** سال بعدش : سال 89 تو دربی 69 ، شیث رضایی دنبال فرهاد بدو ، آی بدو آی بدو آی بدو آی بدو .

 

پرسپولیس سرور استقلاله : این شعار رو هوادارای استقلال هم هوز تو استادیوم سر میدن . در حالی که اگه یه بار با پرسپولیس امتحان کنیم و یک بار هم با استقلال امتحان کنیم ، کاملا مشخص میشه که این جمله بیشتر واسه چه تیمی قشنگتر میشه .

استقلال سرور سطل آشغال ( خدایی یه بار با پرسپولیس و یه بار با استقلال امتحان کنید ببینید به کدوم میخوره . )

یا زهرا (( نمیخوام مذهبیش کنم . به هر حال این شعار افتخاره و امیدواریم کل تیم ها این شعار رو بدن . ولی این شعار رو هم خود بازیکنا تو لیگ هفتم ، تو حلقه ای که میزدن میگفتن (( یا مهدی ، یا زهرا ، یا علی )) و بعد هاهم تا الآن هوادارای پرسپولیس میگن یا زهرا .))

البته ما هم یه شعارهایی مثل هر کی قرمز بپوشه و این اس اس منه و شب تاره  رو هم تقلید کردیم .

و شعارهای دیگه که استقلالی ها از ما کپی برداری میکنن .

2- لقب برای بازیکنا :

عابدزاده عقاب آسیا ************************  رحمتی عقاب آسیا

افشین امپراطور     ************************  امیر ژنرال

مجسن رفت و برگشت ************************ حاجی رفت و برگشت یا پرویز رفت و برگشت

علی کریمی مارادونای آسیا ************************ جباری زیدان آسیا

علی پروین سلطان ************************ علی جباری سلطان (( تازگیا علی جباری ادعا کرده که این لقب مال من بوده ولی یه سوال ، آقای جباری اگه مال شما بوده چرا هوادارا و باشگاه استقلال اون موقع سکوت کرده بودن و وقتی که شما این ادعا رو کردی تازه یادشون افتاده که به شما بگن سلطان ؟ اصلا من از هر کی که واسه اون زمان بوده پرسیدم که اول مال کدوم بوده ، بهم گفتن این لقب واسه پروین بوده . حتی از پدربزگم که الآن هم با این سنش بازی های استقلال رو میره استادیوم هم پرسیدم و گفتش که با این حرفت آبروی باشگامونو بردی . ))

3- لباس ها : در لیگ نهم پرسپولیس با پیرهن قرمز و خط افقی سفید بر روی سینه در لیگ حاضر شد و سال بعدش که لیگ دهم میشه اون خط افقی سیاه میشه و تا اینجا مشکلی وجود نداره تا اینکه سال بعدش باشگاه استقلال با پیرهن آبی و خط افقی سفید لیگ یازدهم رو شروع میکنه .

4-وقتی دنیزلی سرمربی میشه تصمیم میگیره که بازیکنا نهار رو دسته جمعی میل کنن و همین کار کافی بود که پرویز مظلومی هم همینکار رو بکنه .

5-نیم فصل اول تموم میشه و تیم پرسپولیس بازیکنی مثل خلعتبری و پولادی و شکوری رو میخواد و وقتی که این خبر رو رسمی میکنه درست فرداش استقلال هم دست رو همین بازیکنا میزاره !!!!!!

6- سردار رویانیان : برای بازی با الغرافه یه سکو هم نباید خالی بمونه .

دو هفته بعد فتح الله زاده : من امشب برای بازی با الریان به استادیوم میرم و از هوادارا میخوام که کل استادیوم رو پر کنن !!!.

7-لیگ تموم میشه و روزنامه پرسپولیس عکس کامبیز دیرباز رو در صفحه اش قرار میده و با این بازیگر مصاحبه میکنن .

دو روز بعد هم روزنامه استقلال جوان عکسی با بازیگرایی مثل امیر جعفری و علی صالحی و امیرنوری رو میزاره تو  صفحه اولش و همین کافی نبود چون دو ماه بعد هم نیما شاهرخ شاهی رو تو صفحه اول روزنامه قرار میدن .

8- وقتی روزنامه پرسپولیس با بهنوش بختیاری مصاحبه میکنه  روزنامه استقلال هم با بهنام تشکر و پوریا پورسرخ و محسن افشانی هم مصاحبه میکنن و این در حالیه که پورسرخ و محسن افشانی از پرسپولیسی های دو آتیشن .

9-پرسپولیس برای خریدن بازیکنای جدید دست رو نکونام و سید جلال حسینی و حسین ماهینی و محمد قاضی و خلعتبری میزاره ولی باشگاه استقلال هم درست همه ی این بازیکن هارو تو لیستشون قرار میده و وقتی با شکست مواجه میشن ناراحت هم میشن .

نکته : پارسال استقلال انصاریفرد رو میخواست که پرسپولیس اون بازیکن رو جذب میکنه .

10-پرسپولیسی ها برای ماه رمضون تصمیم میگیرن که بعد از اذان مغرب تمرین کنن همینکار رو بعدها درست باشگاه استقلال انجام میده .

11-  باشگاه استقلال سخت به دنبال انصاریفرد و قاضی و ایمون زائد بود حتی ساموئل رو هم میخواستن بدن تا این سه نفر رو هم بگیرن .

12- پرسپولیس با تیم های آث میلان و رئال مادرید و برزیل قرارداد همکاری میبنده و فتح الله زاده هم خبر از عقد قرارداد با اینتر میده ولی هنوز نفهمیدیم که با اینتر بستن یا نه .

13- پرسپولیس امسال نوشابه انرژی زا افتتاح کرد و استقلال هم فرداش نوشابه افتتاح کرد .

14-پرسپولیس هواپیمای اختصاصی ساخت و آقای فتح الله زاده هم اعلام کردن که ماهم هواپیما داریم ولی یه سوالی بین مردم هست و اون سوال اینه : این هواپیمای اختصاصیتون کجاس ؟ عکسی ، چیزی ...

15-پرسپولیس کارت هواداری داد بیرون ، استقلال هم کارت هواداری داد بیرون

16-پرسپولیس تیم کارت داد بیرون ، استقلال هم تیم کارت داد بیرون

17-مسئولان رئال مادرید درفشی فر رو مورد تائید قرار میدن و چند روز بعدش هم مسئولان رئال و بایرن هم از کمپشون دیدن میکنن ولی کمپشون تائید شد یا نشد رو دیگه خدا میدونه!!!!!!!!!!!! .

18- از داور ها که از اشتباهشون تو بازی هایی که با استقلال داشتن انتقاد کردیم ********** محسن قهرمانی رو بعداز بازی با پرسپولیس و تراکتور تا جهنم بردن .

19-احمدرضا عابدزاده از اون دروازه بان هایی بود که پنالتی میزد ************* رحمتی هم پشت ضربه پنالتی ایستاد تا بگه چیزی از عابدزده کم نداره .

20-پرسپولیس در حال خرید آپیا ****************** فتح الله زاده : سال دیگه شوان استایگر رو میارم .

21-پرسپولیس سامانه کمک های مالی از طرف مردم درست کرد ************ استقلال سامانه کمک های مالی با همون شماره درست کرد

22- با ستاره های آث میلان قرار بازی دوستانه گذاشتیم ****************** با تیم دینامو کی یوف قرار بازی دوستانه گذاشتن .

23-با تیم هامبورگ و لورکوزن قرار بازی دوستانه گذاشتیم ************ با اشتوتگارت قرار بازی دوستانه گذاشتن و جالبه که از بوندسلیگا تیم انتخاب کردن و حداقل نرفتن با لیگ های دیگه که به تقلیداشون تنوع بدن .

24- بهشون گفتیم 6 تایی ها ********************* به ما گفتن 4 تایی ها ( خودشونم دو بار 4تایین . یکی 4-1 و یکی 4-2 تو پنالتی ها )

25- باشرکت صدرا سیستم پاسارگاد قرارداد بستیم ******************* با شرکت صدرا سیستم پاسارگاد قرارداد بستن .

26-  پارسال هم لوگوی باشگاه پرسپولیس بر روی پیراهن استقلال چندین بار مشاهده کردیم .

27-دو سال پیش علی کریمی با یکی از خبرنگارا که بعدا معلوم شد از دوستای فامیلشه یه شوخی شهرستانی انجام میده و دوربین خبرنگار رو میگیره و پرتش میکنه ولی قبلش بند دوربین رو میگیره و آخرشم عذرخواهی میکنه از خبرنگاره ********************************* دو روز بعدش رحمتی برای اثبات بانمک بودنش روی یکی از خبرنگارای بدبختی که نشسته بود و داشت عکس میگرفت چنان شیرجه ای زد که دوربین اون خبرنگار فلک زده شیکست ( تازه شایعه شده که پای خبرنگاره هم شیکسته ولی فکر نکنم شیکسته شدن پاش صحت داشته باشه ) . باز علی کریمی یه ارتباطی با اون خبرنگاره داشت و اونکار رو کرد ولی این رحمتی بدون تحقیق هم خودشو ضایع کرد و هم خبرنگار رو بدبخت کرد.

28- در آخر میخواییم بازیکنایی رو که تو این دوسال استقلال میخواستن رو هم بگیم .

1 – میثاق معمارزاده : دو بار خبر اینکه معمارزاده با استقلالی ها به توافق رسید رو ما شنیدیم و دیدیم ولی چرا نهایی نشد رو کسی نمیدونه .

2-محمد نصرتی : استقلالی شدنش داشت نهایی میشد ولی سر بزنگاه به پرسپولیس پیوست .

3- علی عسگر : شایعه شده بود که در آستانه آبی پوش شدنه و این خبر اینقدر داشت جدی میشد که به پرسپولیس ب انتقال پیدا کرد .

4-علی کریمی :موقع جوون بودن علی کریمی که بماند ولی فتح الله زاده گفته بود که من بهترین بمب عمرم رو بالاخره میترکونم .

5-ایمون زائد : یک بار موقع نقل و انتقالات و یک بار هم به جای ساموئل میخواستن بگیرن از ما  .

6-محمد نوری : فتح الله زاده پارسال این بازیکن رو میخواست ولی نوری با پرسپولیس تمدید کرد .

7- وحید هاشمیان : فتح الله زاده علنا علاقه زیاد خود را برای جذب این بازیکن اعلام نمود.

8-فشنگچی : 2 بار شایعه شده بود که استقلال خواهان این بازیکنه .

9-سید جلال حسینی : استقلال دو سال این بازیکن رو میخواست .

10-حسین ماهینی : اینقدر این بازیکن رو جدی گرفته بودن که وقتی ماهینی پرسپولیسی شد شروع به حرفای بی منطقی به پرسپولیس زدن .

11-مهرداد پولادی  : نیم فصل دوم لیگ یازدهم بود که استقلالی ها به طور جدی میخواستنش .

12-کریم انصاریفر : 4 سال تمام به دنبال این بازیکن بودن و الآنم دست از سرش برنمیدارن .

13-محمد قاضی : دوسال تمام این بازیکن رو میخواستن ولی بالاخره موفق به جذبش شدن .

14-میلاد غریبی : وقتی به پرسپولیس پیوست خبر ها رسیده  بود که قلعه نوعی اعصبانی شده .

15-سید صالحی : درسته که قبلا استقلالی بوده ، ولی وقتی به پرسپولیس اومد باشگاه استقلال در صدد جذبش بودن .

16-دهنوی : دوسال میخواستنش ولی دهنوی ...

17-خلعتبری : اصلا هر وقت ما این بازیکن رو میخواییم اونا هم میخوان و هروقت نمیخوایمش ، خبری از استقلال هم نیست .

 

کلا فتح الله زاده علاقه زیادی به بازیکنای پرسپولیس داره و فقط موفق به جذب هوار مولا محمد و علی علیزاده و انصاریان و نیکبخت و الونگ و قاضی و پژمان وری و... شده و هنوزم به دنبال انصاریفرد و سید صالحی و خلعتبریه .

اینم بگم که پرسپولیس بازیکنایی مثل رحمتی و آندورانیک و نکونام رو خیلی جدی میخواست .

و پیشنهاد سردار به برهانی و فرهاد مجیدی و اشجاری جدی نبود و وقتی هم که جواب رد شنید دیگه پیگیرش نشد .

اینم بگم که حمودی علاقه خیلی زیادی به پرسپولیسی شدن داره چون چند بازی گفته از پرسپولیس پیشنهاد دارم ولی رویانیان این خبر رو رد کرد و گفت نمیخوایمش .

فرهاد مجیدی هم نمیدونم راسته یا نه ولی زمانی که دوبی بود میگفت که پرسپولیسی شدن افتخاره .

به ادامه مطلب (( جهنم سرخ )) برید تا سیر تا پیاز بازی دیشب که شامل شعار های دیشب و حواشی و موقعیت آب و هوایی و غیره  هست برید . شاد شاد شاد باشید با قرمه فسنجون .

وان ، تو ، تیری ، فور ***** رحمتی اوهوم ببخشید برو تو جهنم سرخ . (( البته اگه دوست داشتید حتما ، نه دیگه حتما حتما ، لطفا ، خواهشا ، وجدانا، جان من ، مرگ من ، تو رو به پرسپولیس ، تو رو خداااااااااااا برو تو جهنم ولی قبلش آب باخوتون بیارید که آتیشا رو خاموش کنید  چرا ؟ چون اگه خاموش نکنید میسوزید و آتیش میگیرید و نمیتونید بیاید بیرون چرا ؟ چون آمبولانس رو تو جهنم راه نمیدن  . ))

منبع:میلاد آنتی استقلال و پرسپولیس جهانی

پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

عرضه شارژ سرخ و ده‌ها خدمت دیگر باشگاه پرسپولیس همزمان با نمایشگاه تلکام 2013


نمایشگاه تلکام از تاریخ 4 مهر تا 7 مهر میزبان شرکت های بزرگ فعال در زمینه‌های مختلف مخابراتی و فناوری اطلاعات خواهد بود. باشگاه پرسپولیس نیز در این نمایشگاه حضوری فعال خواهد داشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خدمات متنوع مخابراتی که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با همکاری شرکت فناپ و برترین اپراتورهای کشور، همراه اول و ایرانسل برای هواداران پرسپولیس راه اندازی کرده است معرفی خواهد شد.

شارژ سرخ: خرید شارژ، شرکت در قرعه کشی ماهانه و کسب درآمد برای باشگاه

همچنین هواداران دارای سیم کارت اعتباری همراه اول می­توانند سیم کارت خود را از طریق شماره ­گیری*720*9#شارژ نمایند و در قرعه­کشی­های ماهانه شارژ سرخ باشگاه شرکت کنند. لازم به ذکر است بخشی از درآمد حاصل از فروش شارژ سرخ به حساب باشگاه واریز خواهد شد.

هواداران می توانند در برنامه های متنوعی که باشگاه برای هواداران در طول نمایشگاه در نظر گرفته است شرکت داشته و در قرعه کشی های روزانه همراه با جوایز ارزنده  شرکت کنند.

باشگاه از همه هواداران جهت حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه های باشگاه در سالن های شماره 7 و 27 دعوت به عمل می آورد.

پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

صادقیان: اتفاقات اصفهان ما را متحدتر کرد

 

هافبک هجومی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای دایی و بسیاری دیگر به ما گفته بودند، هر قدر به صدر جدول نزدیک بشویم، مشکلات بیشتری برای ما بوجود می‌آید و این را در اصفهان به خوبی درک کردیم. حالا همان اتفاقات باعث شده تا ما متحدتر از قبل بشویم.


پیام صادقیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خیلی‌ها می‌گویند ما نباید 10 نفره به مشکل می‌خوردیم اما در بازی با سپاهان در زمان و در شرایطی یک بازیکن را از دست دادیم که تاثیر روحی و روانی آن سنگین بود. با این وجود عقب هم نکشیدیم و حمله کردیم اما نشد که گل را جبران کنیم. از سوی دیگر بازیکنی از ما اخراج شد که باعث ایجاد تغییرات زیاد در زمین بویژه در خطوط جلو شد که این مساله شرایط را سخت‌تر کرد.

وی ادامه داد: آن بازی گذشت، هر چند تبعات آن تا روز آخر لیگ باقی می‌ماند. به هر حال ما دیگر به بازی‌های بعدی خودمان فکر می‌کنیم. قبل از این خیلی‌ها بویژه آقای دایی می‌گفتند که باید مراقب باشیم چون هر قدر به صدر جدول نزدیک‌تر بشویم مشکلات بیشتری برای ما بوجود می‌آورند و همه ما این مساله را در اصفهان تجربه کردیم.

هافبک خوش تکنیک پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنچه در این بازی برای ما بوجود آوردند روح و روانمان را آزرده کرد اما باعث شد اتحادی که وجود داشت، خیلی بیشتر شود و بچه‌ها انگیزه زیادی پیدا کردند تا با بازی‌های بهتر و قوی‌تر از موانعی که بوجود خواهد آمد بگذرند.

صادقیان تصریح کرد: فاصله ما با صدر جدول پنج امتیاز شد اما مصمم هستیم آن را در پنج بازی بعد جبران کنیم.

پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

دربی نوجوانان روز جمعه در مرغوبکار

 

تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس روز جمعه این هفته به مصاف تیم استقلال می‌رود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این بازی از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه مرغوبکار انجام خواهد شد، در حالی که هر دو تیم 10 امتیازی هستند.

رحیم یوسفی سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس درباره شرایط تیم خود اینگونه توضیح می‌دهد؛ در حالی برای این بازی می‌رویم که بر خلاف استقلال، یکی از اصلی‌ترین بازیکنان ما یعنی دفاع آخرمان همراه تیم ملی نوجوانان حضور دارد و ما را همراهی نخواهد کرد. با این وجود برنامه داده‌اند که بازی دربی را انجام بدهیم. علاوه بر این، در بازی قبل نیز دو بازیکن ما یعنی مولایی و گل‌محمدی را هم با اخطار روبرو کردند که این بازی را از دست دادند.

وی ادامه داد: با تمام این اوصاف با انگیزه و هدف پیروزی به میدان می‌رویم، هر چند که با توجه به برگزاری بازی در مرغوبکار و پاره‌ای مسائل جانبی، نگرانی‌هایی وجود دارد ولی ما سال قبل هم می‌توانستیم استقلال را ببریم. در آن بازی، دو بر صفر جلو بودیم که نیمکت استقلال جو بازی را به هم ریخت و بعد از یکسری فعل و انفعالات، بازی دو بر دو مساوی شد. جالب اینکه پس از بازی، داور برای ما گزارش رد کرد.

پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال/ پرسپولیس میزبان پدیده شاندیز در اولین بازی

 
 

در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی، میزبان تیم پدیده شاندیز شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، میزبانی پرسپولیس در اولین بازی از مرحله یک شانزدهم رقابت‌های این فصل جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (آزادسازی و یادواره شهدای خرمشهر) که پیش از این مشخص شده بود، طی مراسمی میزبانی تیم‌ها اعلام شد.

میزبانی پرسپولیس بر این اساس اعلام شد که تیم پدیده شاندیز در اولین بازی خود میزبان تیم شهرداری اردبیل بود که با کناره‌گیری این تیم به مرحله بالاتر صعود کرد و مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

برنامه میزیانی این مرحله از سوی سازمان لیگ به شرح زیر اعلام شد:

پرسپولیس- پدیده شاندیز

استقلال - کاسپین قزوین

ملوان - مس رفسنجان

نفت تهران - داماش ایرانیان

پیام صنعت آمل - ذوب‌آهن اصفهان

صبای قم - نفت امیدیه

شهرداری دزفول - مس کرمان

گسترش فولاد تبریز - میناب طیور هرمزگان

صنعت نفت آبادان - سپاهان

سایپا - نفت مسجد سلیمان

ماشین‌سازی - تراکتورسازی

داماش - یزد لوله

راه آهن - تالار وحدت همدان

فولاد نوین اهواز - فجرسپاسی

الوند همدان - استقلال خوزستان

فولاد خوزستان - از بین تیم های (گل نوین سیرجان و فولاد یزد).

پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

اکبریان داور بازی پرسپولیس فجر سپاسی

 
 

محمدرضا اکبریان قضاوت دیدار پرسپولیس فجر سپاسی را بر عهده خواهد داشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه ژرسژولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داوران قضاوت کننده در هفته یازدهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام به شرح زیر اعلام شدند:

پنجشنبه 4مهرماه:

پرسپولیس-فجر شهیدسپاسی، ساعت 17و 20 دقیقه ورزشگاه آزادی

محمدرضا اکبریان – بابک داوری - علی میرزابیگی – جواد شرفی – ناظر: حسین عسگری

جمعه 5مهرماه:

مس کرمان-گسترش فولاد تبریز، ساعت 17، ورزشگاه امام علی کرمان

سیدمهدی سیدعلی – سعید زارع – حسن یوسفی – علی صفایی – ناظر: هدایت ممبینی

ذوب‌آهن-سپاهان، ساعت 17و 15 دقیقه ورزشگاه فولادشهر

البرز حاجی پور – سعید الوندی – جهانبخش آرمان – جمشید محمدی – ناظر: اسماعیل صفیری

تراکتورسازی-نفت تهران، ساعت 16 و 30 دقیقه ورزشگاه یادگار امام تبریز

امیرحسین زرگر – محمدرضا منصوری – مهدی ناصحی – حمید حاج ملک – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

ملوان-فولاد خوزستان، ساعت 16 و 15 دقیقه ورزشگاه تختی انزلی

محسن ترکی – تورج عیوض محمدی – اسد حاج محمد – رضا عادل – ناظر : حسین خوشخوان

راه‌آهن-داماش، ساعت 16 و 15 دقیقه، ورزشگاه تختی تهران

رسول رهبرفام – رحیم شاهین  - سعید آل وردی – بیژن حیدری – ناظر: محمود رفیعی

استقلال خوزستان-صبای قم، ساعت 17و 30 دقیقه، ورزشگاه تختی اهواز

فرشید افشار – مجید ویشگاهی – جلیل شعرانی – محمد رضا فغانی – ناظر: نادر جعفری

پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |

پدیده 9 ساله فوتبال ایران با پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست

 

پدیده 9 ساله فوتبال ایران با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیسTامیرحسین حاجی زاده فوتبالیست 9 ساله ای که با حرکات تکنیکی خود توجه خیلی ها را به خود جلب کرد و پخش گزارشی از وی در برنامه نود از وی با استقبال بسیاری از باشگاه ها برای به استخدام در آوردن او و زیر نظر گرفتن این پدیده همراه بوده،با باشگاه پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت این فوتبالیست نونهال استعدادهای ویژه و بالایی دارد که می بایست برای هرچه شکوفاتر شدن آن برنامه ریزی کرد تا این استعداد هدر نرفته و این پدیده یک فوتبالیست بزرگ و انشاالله ببین المللی تبدیل گردد. در همین راستا معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس آقای سالارکیا به نمایندگی از بنده عازم اردبیل شدند و در نشستی که با حضور سرپرست هیئت فوتبال اردبیل و خانواده این فوتبالیست برگزار شد توافقات لازم برای عقد قرارداد 10 ساله بین پرسپولیس و این بازیکن حاصل شد و این پدیده با پرسپولیس قرارداد 10 ساله بست.

جا دارد از رئیس هیئت فوتبال اردبیل که به هنگام تنظیم توافقنامه و قرارداد نگاه مسئولانه و دلسوزانه ای نسبت به این بازیکن داشته و در جزئیات این قرارداد که بسیار مفصل هم هست منافع و آینده این پدیده را در نظر داشته تشکر و قدردانی کنم. جزئیات این توافق را به زودی اعلام خواهیم کرد.

 رویانیان تصریح کرد طی روزهای آتی که احتمالا هفته آینده خواهد بود به اتفاق آقای استیلی رئیس آکادمی پرسپولیس راهی اردبیل خواهیم شد و ضمن تبادل قرارداد درباره همکاری در سال های آتی و مسائل تحصیلی و فوتبالی وی با خانواده اش صحبت های بیشتری خواهیم داشت. احتمال دارد آقای دایی نیز در صورتی که سفر به اردبیل با تمرینات و بازی های پرسپولیس تداخل نداشته باشد نیز ما را در این سفر همراهی کند. ما امیدواریم که بتوانیم آنچه که برای رشد و پیشرفت این پدیده که خیلی ها از او به عنوان مسی ایران یاد کرده اند لازم است را به درستی انجام دهیم. برنامه های مفصلی در این راستا طرح ریزی شده که جزئیات آن را در سفر به اردبیل اعلام خواهیم کرد.

پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,

توسط محمد |


به وبلاگ من خوش آمدید
mohammadsaberi777@gmail.com

محمد


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تیم پرسپولیس و آدرس salatin-ghermez.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو
قالب بلاگفا

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 13669
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

ميز تيبل ميت TABLE MATE شمع سوزني NGK ژاپن مخصوص خودرو هاي 1400 CC به بالا ( 4 عدد ) دستگاه روکش بهداشتي سطح توالت فرنگي نرم افزار رستوران و كافي شاپ آرمينا فود نرم افزار شماره زن و فرم ساز

نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی بهمراه جزوه ی رانندگی

قیمت: 4000 تومان

دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی به همراه کتاب آموزش عملی رانندگی
سوالات مرحله ی دوم آیین نامه شامل 600 سوال تستی آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی
در هر آزمونی مطالعه ی نمونه سوالات و سوالات مراحل قبلی آن آزمون یکی از مهمترین راههای یادگیری است
در این مجموعه که برای شما فراهم آمده شما بیش از 600 سوال آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی را مطالعه می نمایید
سوالات به صورت pdf  و کاملا خوانا می باشد.سوالات مربوط به علائم راهنمایی و رانندگی مانند نمونه سوالات مشابه موجود در اینترنت به صورت اسکن نمی باشد و با کیفیت کامل ارایه شده است
همچنین در این مجموعه کتابی تحت عنوان آموزش عملی رانندگی که به درخواست ما توسط یکی از بهترین مربیان آموزشگاههای راهنمایی و رانندگی تهیه شده است به عنوان هدیه تقدیم شما می شود
در این جزوه و یا همان کتاب که به صورت فایل پی دی اف است تمام آنچه در آموزش عملی رانندگی می آموزید را می توانید دوباره مرور کنید که به شما کمک می نماید تا با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بیشتری در آزمون مرحله ی سوم یعنی آزمون افسر راهنمایی و رانندگی حاضر شوید.
همین حالا اقدام به خرید این مجموعه نمایید و علاوه بر حدود 600 سوال تستی آزمونهای آیین نامه راهنمایی و رانندگی از کتاب آموزش عملی رانندگی نیز بهره مند شوید.
سوالات
بخش اول: علائم راهنمایی و رانندگی
بخش دوم: هوشیاری
بخش سوم: هدایت و کنترل وسیله ی نقلیه
بخش چهارم: برخورد و واکنش
بخش پنجم: آگاهی از خطرات
بخش ششم: عابرین پیاده
بخش هفتم: مقررات راه و آزادراه
بخش هشتم: تصادفات
بلافاصله پس از پرداخت تنها مبلغ 4000 تومان قادر خواهید بود تا این مجموعه ی کامل را دانلود نمایید.

خرید        سوال از فروشنده

پورتال مسبي، ورژن 9 پورتال مسبي - ورژن 7 قفل رمزي براي درب ساختمان، اتاق، پاركينگ

نرم افزار افزايش محبوبيت سايت و وبلاگ

قیمت: 2800 تومان

نرم افزار افزایش بازدید و محبوبیت سایت و وبلاگ - ایندکس شدن وب شما در جستجوگرها
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید وب های خود را به موتور های جستجوگر معرفی کنید و ورودی های متعددی از موتورهای جستجوگر داشته باشید .
طریقه کار با این نرم افزار خیلی آسان است و جهت سادگی و راحتی شما آموزش استفاده از نرم افزار را هم قرار دادیم ...
این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست |نقشه وب شما|را اسکن میکند و تمامی لینکهای وب شما را باز و به موتور های جستجوگر معرفی میکند .
هرچقدر وب شما پر محتواتر باشد ، بدون شک وب شما محبوبتر و پربازدیدتر خواهد شد...
اگر در سطح اینترنت بگردید مشاهده خواهید کرد برای بهینه سازی و سئو وب شما مبالغ بسیار بالایی اخذ میشود ، اما شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی و رایگان وب خود را محبوب کنید .
توجه : در صورت استفاده مداوم در هر روز بعد از یک ماه میتوانید تاثیر کار این نرم افزار را مشاهده کنید.
نکته مهم : در صورت استفاده درست و صحیح این نرم افزار ، پیجرنک وب شما افزایش پیدا میکند.
شما میتوانید بعد از خرید، این نرم افزار را دانلود کرده و از حالت فشره خارج کرده و نصب کنید.

← قبل از کار با نرم افزار فایل آموزشی را باز کرده و مطالعه نمایید.
← حجم : 2.28 مگابايت
===> قبل و یا بعد از خرید میتوانید سوال خود را در مورد این نرم افزار بپرسید.

تذکر : در صورتی که سایت دانلود موزیک و فیلم های غیر مجاز(غیر اخلاقی)-فروش اسپمر - هک  یا سایت های عبور از فیلتر و نمایندگی فروش فیلتر شکن دارید - مسئولیت استفاده از این نرم افزار بر عهده شماست و در صورت فیلتر شدن سایت شما توسط سامانه فیلترینگ ، نرم افزار مشکلی ندارد و سایت شما ایراد دارد...


این نرم افزار در طی 6 سال اخیر تست شده و هیچگونه مشکلی روی سایت ها ایجاد نمیکند- به شرط آنکه درست استفاده شود.

این نرم افزار به علت استفاده رایگان کرک نشده است و اگر میخواهید بصورت کرک شده استفاده نمایید باید از سایت سازنده با پرداخت مبلغ ذکر شده خرید نمایید ... به علت گرانی کرک این نرم افزار آموزش استفاده رایگان قرار داده شده تا شما به آسانی وب خود را سایت مپ نمایید


به عنوان مثال قیمت کرک این نرم افزار = [59 دلار] * [قیمت دلار به ریال] = ؟؟؟

آیا قیمت کرک شده این نرم افزار با قیمت 2800 تومان( 28000 ریال) قابل مقایسه است ؟؟؟

خرید        سوال از فروشنده

قالب پرسپولیس برای وبلاگ